کدام محصولات سامسونگ از اندروید ۱۲ پشتیبانی خواهند کرد؟

گوشی های  موبایل سامسونگ که از اندروید ۱۲ استفاده می کنند معرفی شدند.وقتی که  اندروید ۱۲ معرفی شد کاربران این سیستم عامل منتظر رونمایی و استفاده آن در گوشی و تبلت اندرویدی خود بودند. وبسایت SamMobile در لیستی تمام مح

صولات سامسونگ که قادر به پشتیبانی از اندروید ۱۲ هستند را معرفی کرد. در صورتی که هنوز تعداد زیادی از شرکت های دیگر تولید کننده دیوایس های اندرویدی محصولات خود را برای استفاده از اندروید ۱۲ معرفی نکرده اند.

سیستم عامل اندروید ۱۲ نسبت به نسخه های قبل پیشرفت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. بهبود هایی که این نسخه نسبت به نسخه های قبلی پیدا کرده است کاربران اندروید را بسیار هیجان زده کرده است. گوگل معتقد است این نسخه سرعت بالاتری را نیز نسبت به قبل برای کاربران گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی ارائه خواهد داد.

 

 

 

ویژگی های اندروید ۱۲ برای کاربران گوشی موبایل و تبلت اندرویدی

اندروید ۱۲ با رابط کاربری و حریم خصوصی بهبود بافته رونمایی شد. سیستم ‌عاملی به نسبت گذشته تغییرات مثبت فوق ‌العاده زیادی داشته، به گونه ‌ای که گوگل معتقد است این نسخه، سریع‌ ترین، بهترین عملکرد را در مقایسه با سایر سیستم‌ عامل ‌های پیشین شرکت دارد چرا که توانسته کنترل خوبی روی پردازش ‌های پس ‌زمینه داشته باشد. اندروید در نسخه بتای خود در ابتدا بر روی گوشی های گوگل پیکسل معرفی شد اما شرکت های ایسوس، شیائومی، اوپو، ریلمی نیز آن را برای مدل های مختلف گوشی موبایل خود معرفی کردند.

گوشی موبایل سامسونگ که واجد شرایط شرکت برای دریافت اندروید۱۲

هستند، در آن به چشم می‌ خورد. در بین گوشی‌ های زیر، برخی ازمحصولات هستند که با اندروید ۱۲، کار دریافت آپدیت آنها به پایان می ‌رسد و دیگر از لحاظ سیستم‌ عامل به‌ روزرسانی نخواهند شد. برخی دیگر نیز شامل به ‌روزرسانی سه ‌ساله می ‌شوند که اغلب از پرچم‌ دارها هستند.

گوشی های سری گلکسی اس شامل گوشی های گلکسی اس ۲۱ اولترا، گلکسی اس ۲۱ پلاس، گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۰ اولترا، گلکسی اس ۲۰ پلاس، گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن، گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس، گلکسی اس ۱۰ ای و گلکسی اس ۱۰ این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد. از سری نوت ساموسنگ هم گوشی گلکسی نوت ۱۰ اولترا، گلکسی نوت ۲۰، گلکسی نوت ۱۰ پلاس، گلکسی نو ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ لایت نیز اندروید ۱۲ را پشتیبانی خواهند کرد.

از سری گوشی های تاشو گلکسی زد فولد، گلکسی زد فولد ۵ جی، گلکسی  زد فلیپ و گلکسی زد فلیپ ۵ چی این به روز رسانی را دریافت می کنند. از میان رده های سری A باید به گوشی های A71 5G، A51 5G، گلکسی A51، گلکسی A52 و A52 5G، گلکسی A72، گلکسی A90 5G، گلکسی A01، A11،  A31،  A41،  A21 و A21 s، گلکسی A کوانتوم، گلکسی A42 5G، گلکسی A02 و A02 s، گلکسی A12، گلکسی A32 و گلکسی A32 5G اشاره کرد.

از میان رده های سری M نیز گوشی های گلکسی M42 5G، گلکسی M12، گلکسی M62، گلکسی M02s، گلکسی M02، گلکسی M21 و M21 s، گلکسی M31، گلکسی M31 پرایم ادیشن، گلکسی M51، گلکسی M31s اندروید ۱۲ را پشتیبانی خواهند کرد. گوشی های میان رده سری  F هم که اندروید ۱۲ را در یافت می کنند می توان به گلکسی F41، گلکسی F62، گلکسی F02 s، گلکسی F12، گلکسی Xcover و Xcover Pro اشاره کرد.در بین مدل های مختلف تبلت سامسونگ هم گلکسی تب S7 پلاس، گلکسی تب S7، گلکسی تب S6 5G، گلکسی تب S6، گلکسی تب S6 لایت، گلکسی تب A 8.4، گلکسی تب A7 و گلکسی تب اکتیو ۳ اشاره کرد. هنوز تاریخ دقیق ارائه اندروید ۱۲ برای دیوایس های ذکر شده اعلام نشده است اما لیست این دیوایس های سامسونگ قطعی می باشند.

دیدگاه‌ها (۰)

*
*