شیوه های پرداخت

همانطور که میدانید امروزه خریدهای اینترنتی یا به اصطلاح آنلاین بسیار شایع شده است و مردم به علت دسترسی آسان به اینترنت ، مشغله های کاری و سهولت در یافتن محصول مورد نظر، خرید اینترنتی را به خرید حضوری و خستگی های بعد از آن ترجیح می دهند. آمار نشان می دهد که روزانه هزاران خرید اینترنتی انجام می شود و به همین دلیل وب سایت ها و اپلیکیشن های مختلفی هم در همین زمینه شروع به فعالیت کرده اند که هرکدام از معایب و مزیت هایی برخوردار هستند.
این تنوع ایجاد شده به این صورت است که مثلا یک جنس با مشخصات ثابت در چندین وب سایت وجود دارد، در نتیجه به مردم این حق انتخاب را می دهد که کدام سایت امکانات بیشتری ارائه می دهد، شرایط بهتری دارد و خرید خود را از کجا انجام دهند. یکی از روش های توزیع کالا  و توزیع خرید اینترنتی که برای بسیاری افراد حائز اهمیت است و گاها شرط اصلی آنها برای خرید اینترنتی است، سرویس پرداخت در محل است.

انواع روش های پرداخت و توزیع خرید اینترنتی

بهتر است پیش از اینکه سرویس پرداخت در محل را توضیح دهیم، به انواع روش های پرداخت فروشگاه های اینترنتی بپردازیم :
۱- پرداخت اینترنتی: این روش پرداخت که از طریق درگاه  بانک ملت انجام میشود، به این صورت است که شما پس از انتخاب کالا مورد نظر و افزودن آن به سبد خرید، وارد صفحه پرداخت اینترنتی بانک مورد نظر می شوید. در آنجا اطلاعات کارت که شامل : شماره کارت ، رمز دوم ، cvv  و تاریخ انقضای کارت می شود را وارد می کنید و پس از پرداخت یک کد پیگیری از طرف بانک دریافت می کنید. این کد درواقع ضمانتی است برای اینکه شما در این سایت واریزی داشته اید.
۲- پرداخت از طریق واریز به حساب: این روش هم مانند پرداخت آنلاین است با این تفاوت که به جای استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی، مبلغ مورد نظر را مستقیما به حساب خود شخص واریز می کنید.
۳- پرداخت در محل: در این روش هزینه محصول درب منزل و هنگام دریافت کالا پرداخت می شود.