جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته در دوربین گلکسی A72 و  A52

این روزها وقتی از گوشی همراه صحبت می کنیم اولین و مهمترین نکته ای که به ذهن ما خطور می کند دوربین گوشی همراه است که به عنوان یکی از اصلی ترین قابلیت های یک گوشی تلقی می شود.

گوشی های جدید میان رده سامسونگ، گلکسی A52، A52 5G و A72 به دوربین عقب چهارگانه مجهز شده اند تا تحربه استفاده از یک سیستم دوربین بسیار قوی را در اختیار کابران قرار دهند.

از میان این ویژگی ها می توانیم به میدان دید ۱۲۳ درجه دوربین فوق عریض و افکت بوکه دوربین عمق ای ۵۲ و A52 5G و یا رزولوشن بالای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین Tele Camera گلکسی A72 اشاره کنیم. به این ترتیب فرقی نمی کند که قصد دارید تصویر کلوزآپ ثبت کنید یا از راه دور عکاسی کنید زیرا در هر صورت می توانید از یک تجربه فوق العاده عکاسی لذت ببرید.

جدیدترین گوشی های سری A سامسونگ از ویژگی های برتر یک گوشی مانند قابلیت ضبط ویدیوی ۴K برخوردار شده اند. از طرفی، حالت شب، Scene Optimizer، OIS و Pro Video نیز به عنوان سایر ویژگی های این دسته از گوشی های سامسونگ تلقی می شوند.

یکی از تفاوت های اصلی این دو گوشی سامسونگ به لنزهای تله فوتوی A72 مربوط می شود. در واقع سنسور تله فوتو، جایگزین سنسور عمق در A71 شده است و قدرت زوم اپتیکال سه برابری را فراهم کرده است. از طرفی ای ۷۲ می تواند از قدرت بزرگنمایی تا ۳۰ برابر نیز پشتیبانی کند که این قدرت بزرگنمایی بسیار بیشتر از گوشی هایی است که قیمت مشابهی دارند. این در حالیست که قدرت بزرگنمایی ای ۵۲ نیز به بیش از ۱۰ برابر میرسد.

همچنین ای ۵۲ فاقد لنزهای تله فوتو است اما سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی دارد.

البته هر دو گوشی جدید سری ای سامسونگ دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هستند.

از لحاظ کیفیت نیز باید بگوییم که هر دو گوشی سامسونگ، جزییات را با وضوح قابل قبولی نمایش میدهند.

البته اگر وضوح نمایش رنگ های واقعی را در نظر بگیریم باید بگوییم که ای ۵۲، رنگ ها را واقعی تر نمایش میدهد. همچنین هر دو گوشی سامسونگ از ویژگی OIS برخوردار شده اند که هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری مفید است.

دیدگاه‌ها (۰)

*
*